úterý 24. ledna 2012

Credits of Private Equity a.s. je rychle se rozvíjející solečnost v oblasti zprostředkování nebankovních půjček a hypoték. Stojí za ní celá řada silných partnerů a díky své široké škále nabídky úvěrů s velice vysokou úspěšností zprostředkování předchází konkurenci. Jejich služby se vyznačují svou přehledností, rychlostí a seriózností. Jsou zaměřeny na klienty, které se svojí žádastí neuspěli v bance. Procentuální úspěšnost je také dána tím, že spolupracují s velikým množstvím mezinárodních i tuzemských věřitelů a investorů. Úvěry jsou charakterizované svojí vysokou šancí na úspěšné vyřízení, profesionálním zákaznickým servisem a možností vyplatit požadovanou částku přímo na sídle firmy. Šanci na půjčku mají i komplikované skupiny jako jsou ženy na mateřské, důchodci nebo nezaměstnaní. Vyzkoušejte dovednosti této ambiciózní společnosti a posuňte se kupředu. Více informací a kontakty naleznete na cpeas.cz

24 komentářů:

  1. Zažádal jsem, vyplatil jsem jim zálohu a do 4 dnů jsem měl peníze. Někdy problém v komunikaci, ale dopadlo to nadočekávání. Filip z Budějovic

    OdpovědětVymazat
  2. U mě to mělo podobný průběh, ale trochu se to protáhlo, půjčku jsem dostal az po 7 dnech.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už čekám pět dní, tak snad to dopadne:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se na ně obrátila zhruba před 2 měsíci, všechno bylo na vysoké úrovni a rychle hlavně. Jsem ráda, že jsem nenarazila na jedny z těch podvodníků z televize. Dáša

    OdpovědětVymazat
  5. Já už přes ně mám dvě půjčky. Láďa

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem půjčku nedostal, protože jsem jim prý poslal špatné papíry, nevím kde se stala chyba..

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych tomu moc nevěřil no, jestli to nejsou nějaký šmeliny. Ale co jsem si četl smlouvu, tak tam nebylo nic špatnýho.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem jim volala v pátek a dnes ráno za mnou byl pán to vyřídit, tak snad to dopadne, zatím nebyl v ničem problém. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Já se přiznám, že jsem se v té smlouvě zrovna dobře neorientoval, ale zavolal jsem bratrancovi, který je právník, aby se na to podíval a nenašel tam nic co by zavánělo podvodem.

    OdpovědětVymazat
  10. Takže když jsem na mateřské tak půjčku dostanu? Už jsem žádala asi 3x a ještě jsem nic nedostala. Doufám, že už se to tady povede..

    OdpovědětVymazat
  11. Ve srovnání s ostatními firmami se to nedá srovnat, tady ti s Vámi jednaj narovinu, žádné podrazy, já jsem půjčku nedostal, ale nemám si na koho stěžovat, jedině na sebe..

    OdpovědětVymazat
  12. Zařídili mi ji, ale až po 9 dnech..

    OdpovědětVymazat
  13. Mě ji nezařídili, ale odstoupil jsem od smlouvy a vrátili mi peníze.

    OdpovědětVymazat
  14. Také jsem žádal u společnosti Credits of Private Equity a.s.o půjčku a tu jsem nezískal a přišel jsem o částku 5000 Kč. Když jsem se pídil po tom, kde se stala chyba. Slečna na telefonu mi řekla, že jsem lhal o svém příjmu a tak jsem porušil smluvní podmínky... Jsem blb a můžu si za to sám...

    OdpovědětVymazat
  15. Také jsem přišel o zálohu. Je potřeba dávat pravdivé a aktuální údaje.

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem byl spokojen. Sice jednání v obchodním centru mi nepřišlo moc košér, vše ale proběhlo v pořádku. nyní splácím již pátý měsíc.

    OdpovědětVymazat
  17. jmenuji se tomáš starý a su z brna. o pujčku jsem zadal jiz víckrat. nikdy mi nikdo nechtel pujcit. byl jsem bezradny a nevedel jsem co dal. Pote jsem kontaktoval Credits of Private Equity a.s. a veci nabrali rychly spad. konecne jsem si mohl koupit auto presne podle svych predstav a potreb. dekuji.

    OdpovědětVymazat
  18. ja nemam bohuzel tak dobrou zkusenost jako pan stary. stejne jako on jsem potreboval penize rychle a bez zbytecneho zdrzovani. Pri nutnem poplatku predem jsem zaplatit pozadovanou castku a cekal jsem co se bude dit. penize jsem sice dostal ale komunikace s obchodni zastupkyni byla hrozna.
    jan škop pelhřimov.

    OdpovědětVymazat
  19. Já osobně s jednáním obchodních zástupců nemám vůbec žádný problém. Spíše naopak. Půjčku jsem nejdříve ani nepotřebovala, ale dala jsem se do řeči s jedním velice pohledným obchodním zástupcem této společnosti. Do ničeho mě nehrnul pouze jsme spolu poobědvali. V tu dobu jsem, ale měla kamarádku, která nutně potřebovala půjčit. Proto jsem ji dala kontakt na toho obchodaka. Nyní je další spokojenou klientkou firmy Credits of Private Equity a.s. Kdyby tak měla každá společnost takle příjemný team. Hana Pokorná Praha.

    OdpovědětVymazat
  20. souhlas je to spolehliva firma

    OdpovědětVymazat
  21. ja sice s touto společností zadne zkusenosti nemam, ale kdyz to tu vidim urcite je doporucim svym znamym. dekuji za typ. roman novotna.

    OdpovědětVymazat
  22. Nevím s kým jsem tedy jednal já, ale mám trochu jiné zkušenosti než ti štastní klienti přede mnou. na schůzku přišel obchodní zástupce pozdě. Pořad mu zvonil telefon. Když jsme podepsali smlouvu, rychle spěchal pryč s omluvou, že na nej čeká další klient. měl jsem velice smíšené pocity. Ještě, že všechno dobře dopadlo. Půjčku 150 000 jsme dostal do sedmi dnů.
    luboš dvořák počerady.

    OdpovědětVymazat
  23. opravdu žaleží na koho narazíte. mluvim z vlatni zkusenosti.

    OdpovědětVymazat
  24. muzu potvrdit ze obchodaci od Credits of Private Equity a.s nejsou zdaleka nejhorsi. vim i o mnohem horsim jednani. novak plzen

    OdpovědětVymazat